RAZEM
0
00
AKTUALIZUJ KOSZYK ZAMAWIAM
Poleć nasz sklep znajomym !

Pomoc

Jak złożyć zamówienie?

Wybierz produkty, które Cię interesują za pomocą menu nawigacji lub wyszukaj je za pomocą wyszukiwarki umieszczonej pośrodku strony.

Określ ilość sztuk jaką chcesz kupić.

Dodaj produkty do koszyka.

Wciśnij przycisk "zamówiam".

Po naciśnięciu "zamawiam" wyświetli się cała zawartość koszyka. W tym momencie możesz dowolnie zmodyfikować ilość zamówionych produktów (plusem, minusem lub wpisując ilość produktów) lub wykasować produkt z zamówienia (klikając "x").

Jeżeli wybrałeś już wszystkie produkty oraz ich ilość naciśnij przycisk "przejdź do zamówienia".

Następnie wpisz swoje dane w kroku "dane zamawiającego" i przejdź "dalej".

W tej chwili możliwy jest jedynie odbiór osobisty. Niewykluczone, że w przyszłości wprowadzimy opcje dostawy.

Następnie wybierz sposób płatności.

W ostatnim kroku zaakceptuj regulamin i potwierdź zamówienie klikając na przycisk "zamawiam".

Twoje zamówienie zostało złożone. Teraz wystarczy czekać, aż otrzymasz wiadomość, że zostało ono skompletowane i będziesz mógł je odebrać w naszym sklepie.

Dlaczego warto zamawiać poprzez sklep internetowy?

Dzięki zamówieniu złożonemu przez sklep internetowy będziesz mógł odebrać wszystkie produkty w sklepie zupełnie bez kolejki! W przypadku kolejnych zamówień, będzie to również dla Ciebie dużo łatwiejsze bo będziesz mógł ponowić zamówienie złożone w przeszłości, bez potrzeby wpisywania wszystkiego od nowa.

Czy zamówione produkty zostaną dostarczone do domu?

Nie, w tej chwili produkty zamówione przez internet możesz na razie odebrać tylko osobiście w naszym sklepie VIVO24 na ul. Wyszyńskiego 1, 05-530 Góra Kalwaria. Niewykluczone, że w przyszłości będziemy również dostarczali nasze produkty bezpośrdenio do Twojego domu.

Czy muszę się zarejestrować w sklepie żeby złożyć zamówienie?

Nie, zamówienia można składać bez potrzeby rejestracji w naszym sklepie. Niemniej rejestracja daje dużo wygodnych funkcji, które ułatwiają kolejne zamówienia.

Czy ceny produktów w sklepie internetowym są wyższe od cen w sklepie VIVO24?

Nie, z reguły wszystkie ceny są takie same, jeżeli pojawiają się jakieś rozbieżności, może to wynikać wyłącznie z czasu potrzebnego do zmienienia ceny w sklepie internetowym.

Czy w sklepie internetowym są dostępne wszystkie produkty?

Tak, w sklepie internetowym możesz zamówić wszystkie produkty, które mamy dostępne w naszym sklepie VIVO24.

Jak mogę się skontaktować z obsługą sklepu?

Wszelkie dane kontaktowe dostępne są w zakładce kontakt.

newsletter
do góry